Tuesday, August 25, 2009

alkisah kudin..


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...


Tarikh 25hb.Ogos.2009..iaitu ari ni,merupakan tarikh keramat apabila aku tetibe je nak buat Blog aku sendri...hahahaha!!Secara jujurnya..aku xminat langsung nk tulis2 ni..tp ntahla..sampai seru agaknye..hoohohoho


Aku KUDIN ,..hahaaha..mesti sesape yg kenal, igt aku ni da buang tebiat..tp aku suke name ni..pe2 pun nama btl aku : MOHAMAD HAIRUDIN BIN HARIS FADILLAH
org panggil aku dean+din+khairul+erol
xkesahla,janji ada bunyi name aku..ngeee


Aku anak 1st drpd 2 org adik bradik..adik pompuan aku dah kawen 2 tahun lepas..so..kekadang aku da mcm ank tunggal..ada ketikanya,sunyi gak..dulu time kecik2..selalu gaduh,tp skang dah xde lg org nk ajak gaduh..hohoho...ni la life..pe2 pun ari besok kene diteruskan..aku still lagi ada mak
+ayah+adik ngn family die n embah aku..(nenek-jawa vocabulary).
Aku sayang dieorg...ish emo lak..hohoho

Bydaway..aku pun da xtaw nk tulis pe lg..hohoho
selamat berpuasa...ngeeeee

1 comment: