Wednesday, August 26, 2009

klik + muzik


Dalam diri aku,benda yang paling aku minat adalah gambar + muzik.
Elemen ni selalu ada dalam life kita..Bagi aku setiap gambar atau visual,ada ceritanya sendiri..terpulang kepada kita utk menilai dan "menginterpretasikannya"..
aku ni tak lah pandai sangat amek gambar,tapi aku suke tgk gambar2 yang chantek..jadi,aku akan jadikan blog ni, sebagai salah satu medium utk aku menghargai gambar2 tersebut.

Muzik = jiwa..,semua genre lagu,aku layan.
Silap haribulan, lagu tamil pun aku layan..yang penting boleh masuk kepala. Aku suka kaitkan diri sendiri dengan lagu-lagu yang aku dengar.
Kadang-kadang, aku rasa tenang bile dgr lagu..

2 comments:

  1. yaa life kite skrng ni penoh dgn muzik huhuhhu
    muzik sumtime memberikan kite ilham dan semangat baru tap sumtine nuzik leh melalaikan kite...so uolls dh beso pndai2 ler pk k ;P

    ReplyDelete
  2. pe2 pun..sume terpulang pade diri sendiri..xkesah dah beso atau kecik..janji pandai jaga diri..

    ReplyDelete