Sunday, November 1, 2009

kudin dan kawan-kawannya..


saya sayang kawan-kawan saya!!!

Bagi aku,..kawan ni satu benda yang paling berharga dalam hidup.,Kawan boleh datang dan pergi macam tu je..apa-apa pun aku tetap berpegang dengan prinsip aku, sekali kita berkawan, ianya sampai bila-bila..tak kesahlah apa yang dah dibuat kat kita, baik atau buruk..kawan tetap kawan..

kadang-kadang kita tak sedar,kawan yang kita benci,menyampah,meluat atau apa-apa pun..rupa-rupanya seorang yang benar-benar berharga untuk dijadikan kawan..
tapi..,ada pulak kawan yang kita percaya,sayang,hargai dan macam-macam lagi..rupa-rupanya "setan gondol " kat belakang kita..hahahahha..hidup ni macam-macam la., apa-apa pun, kawan tetap kawan..

mak aku pernah cakap.."hargai seseorang tu sebelum die pergi meninggalkan kita.." sekarang ni baru aku faham, apa yang sebenarnya statement tersebut dinyatakan...buat kawan-kawan yang telah pergi dulu, aku betul-betul rindu kat korang..
Yam,Lukman..aku rindu la kat korang....Al-Fatehah..

Sekarang ni dunia aku makin lama makin luas..macam-macam orang aku jumpa..dan setakat ni,aku bersyukur sebab ada kawan-kawan yang betul2 sayang,hargai dan terima aku seadanya..almaklumlah,spesis manusia macam aku ni kadang-kadang suka buat org sakit hati..,kepada Mohamed Kamarul Ariffin bin Abd Hamid, minta maaf sgt2 sebab selalu merajuk dgn ko..!!! hahahaha..ko memang kental tahap gaban..tahniah!!

Buat kawan-kawan yang laen,..macam ecah,amy,tijah,zila,acip,ayin,farid,didi,ben,apis,soleh dan semua lah,..aku sayang korang semua,,terima kasih sebab jadi kawan aku..kat sini, aku nak minta maaf pada korang semua kalau aku ada buat salah dan silap sepanjang kita berkawan..minta halal makan dan minum..semoga hubungan kita berkekalan sampai bila-bila..amin...

semoga kita dapat jumpa sama-sama 5 tahun akan datang ,.macam yang dah kita rancangkan..kalau aku tak dapat datang dan jumpa lagi korang masa tu..korang jangan lupakan aku ye...

akhir sekali,aku ' dedicated ' kan lagu Sahabat, Aizat untuk korang semua....jaga diri bebaek, jangan lupakan aku...

6 comments:

  1. aiyo emosi...
    'plastik' kah???
    hahaha...
    grand nme akoo ade di atas...
    sama2...
    :P

    ReplyDelete
  2. pakcik kordi pon nk jadi rakan ekau jugak la...kem slm kek mkwe yg solo2 tuh...hahahaa..

    ReplyDelete
  3. me love you too
    ..................
    mmmuuuuaahhhhhhh
    :)

    ReplyDelete
  4. dean...

    thanx koz sudi jd kawan 4 amy & tiejah...
    kitorg pun syg sgt kat dean...
    amy takkan lupakan dean ok...
    syg kamu sgt2!

    ReplyDelete
  5. aiyo asallah sedih sangat statement budak nie... huhuuhh.. lepak sudeyh.... kawan2 mmg kene hargai.. sebab dorg xkan ade dgn kita lepas nie....

    ReplyDelete